donderdag 11 mei 2017

In de zee

Vandaag laat ik een onder water kaartje zien. Meestal zijn dit soort kaarten niet mijn ding. Maar ik vind de malletjes zo ontzettend leuk dat ik toch een poging gewaagd heb om er een kaart mee te maken voor dit blog. 







Als basis kaart heb ik de Dutchdoobadoo mal Dutch Card Art Z-Fold gebruikt. Teken de mal op wit karton en knip/snijd die uit.Teken daarna de binnenlijnen op het dessin papier en knip deze ook uit. Plak de delen op elkaar. Stans de visjes en zeepaardje uit de verschillende kleuren karton en plak de delen op elkaar. Stans de takjes uit wit en plak deze samen met de visjes en zeepaardje op de kaart.Stans uit wit karton de letters en plak deze op. Plak over de letters een stukje visnet. Plak verdeeld over de kaart een paar enamal dots. Werk de kaart af met uitgestanste schelpen en gebroken schelpjes.

Gebruikte materialen
Charming alfabet
COL1397
Eline's Tropical fish
COL1431
Eline's Ocean
PB7052
Cold as Ice
PL4511













Groetjes, Astrid


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.