dinsdag 14 februari 2017

Fijne Valentijn


Fijne Valentijn voor iedereen!

Ik was bezig met de nieuwe baby stempels van Eline toen ik een idee kreeg. De tekst 'Love you to the moon and back' hoef je niet alleen op babykaarten te gebruiken, maar kun je ook voor iemand anders stempelen waar je veel van houdt. Ik heb met de Basic Craftables harten een papieren krans gemaakt. Gebruik een zwarte fineliner, ik gebruikte de Pigma Micron 08, om contrast te brengen in de krans door zwarte omlijningen te tekenen rondom de harten en de bloemetjes. Gebruik de enamel dots als kernen van de bloemetjes en voor wat laatste details op de krans.
De krans meet ongeveer 26cm in doorsnee als hij af is.



Gebruikte materialen:

Basic - Hearts
CR1351
Flowers
COL1323
Eline's Sweet Stars
PB7051
Eline's Hello Baby
EC0165
Enamel Dots
PL4503
























Hierbij wil ik iedereen een fijne Valentijn wensen en bedanken voor alle lieve en leuke reacties die we dagelijks binnen krijgen.

Creatieve groeten,

Marianne

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.