zondag 20 maart 2016

Zwart & Wit


Ik ben dit keer lekker aan het spelen geweest met wat alfabet stempels. Er is zoveel keus inmiddels.
Er zijn zoveel leuke teksten die je kunt maken voor een label of een kaart. 
Hiermee maak je ze pas écht persoonlijk.

Label:
De label XL heb ik gestanst uit wit cardstock , de zwarte label van het nestje basics uit zwart cardboard. De tekst is gemaakt met 3 verschillende alfabetten. Ik heb de tekst op de label gelegd met de gladde kant van de letters naar boven, als de tekst naar mijn zin is en hij past op de label dan pas druk ik er een clearblok op en stempel ik met Versamark op het cardboard. Ik bestrooi de tekst met wit embossingpoeder en bewerkt dat met een heattool tot het poeder volledig gesmolten is. Ik heb nog wat hartjes gestanst van wit cardstock en Snow Paper om het geheel wat op te leuken en werk dit af met lint, scrappersfloss en een embellishment (hartje)

Kaart:
Ik heb een kaart van wit cardstock genomen van 13,5 x 27 cm. Van het zwarte cardboard heb ik met een Craftables een achtergrond gestanst en daarop, net als bij de label, een tekst gestempeld en bewerkt met embossingpoeder. Hier heb ik 2 alfabetten gebruikt. Ik heb de Craftables radertjes gebruikt om de kaart af te werken. Tot slot met een gelpen wat stiksteekjes aangebracht langs de randen.

De volgende materialen zijn gebruikt:

Crafters Cardboard
CA3114
Basic - Label XL & Labels XS
CR1353
Basic - Labels
CR1352
Eline's Alphabet
EC0153
Eline's Handlettering Light
EC0158
Eline's Handlettering Script
EC0159
Punch Dies - Hearts
CR1322
Punch Dies - Nuts & Bolts
CR1324
























Snowpaper: CA3104
Embellishment: JU0883

Groetjes Anita 

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.